A Pénzügyi Iroda alapfeladatai
- ellátja a Nagypalli Kirendeltséghez tartozó települések gazdasági szervezetének feladatait
- költségvetési rendelettervezet önkormányzati szintű egyeztetése, és előkészítése
- költségvetési rendelettervezet elkészítése, törvényi határidő szerint történő benyújtása
- beruházások, felújítások feladatonkénti nyilvántartása
- befejezett beruházások aktiválása
- évközi előirányzat-módosítások elkészítése, Képviselő-testület elé terjesztése, nyilvántartásokon való átvezetése
- költségvetési beszámoló készítése az államháztartásról szóló törvény szerinti határidőre
- külső szervezet által meghirdetett pályázatok előkészítése - adatlapok kitöltése, adatok közreműködő szervekhez való továbbítása, kapcsolattartás a közreműködő szervekkel
- pályázatokon nyert támogatások, EU-s támogatások elkülönített nyilvántartása, elszámolása
- időközi költségvetési- és mérlegjelentés elkészítése
- önkormányzati statisztikai jelentés elkészítése
- tárgyi eszközök leltározásával és selejtezésével kapcsolatos feladatok elvégzése
- intézmények gazdálkodásának felügyelete és ellenőrzése
- önkormányzati gazdálkodó szervezetek (társaságok) önkormányzati támogatásának kezelése, nyilvántartása, üzleti tervek teljesítéséről beszámolók, adatszolgáltatások kezelése
- intézmények gazdálkodásának felügyelete és ellenőrzése
- az önkormányzati ingatlanvagyon kataszterének feltöltése, folyamatos, naprakész vezetése, negyedévente változások átvezetése, éves ingatlanvagyon leltár elkészítése, az ingatlanvagyon kataszterhez kapcsolódó éves statisztika elkészítése, határidőre történő továbbítása - ASP IVK teljes körű alkalmazása
- önkormányzati támogatások szerződési (folyósítás, végrehajtás) feltételeinek pénzügyi véleményezése, ellenőrzése, támogatások nyilvántartása
- ASP Gazdálkodási Szakrendszer teljes körű alkalmazása
Az iroda vezetője: Imhoff Noémi
Telefon: +36 72 466-752
E-mail: szamvitel.nagypall@erzsebetikoh.hu
Ügyfélfogadási idő az Erzsébeti Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadási rendje szerint.